9 mars 2012

Flippin' burgers

Bild från pinterest.com

För ett år sedan gjorde jag och några kompisar ett hamburgertest för att avgöra vilken som var Stockholms godaste hamburgare – Pubologis eller AG:s. Vi kom fram till att AG:s burgare med Pubologis fantastiska pankofritterade pommes (som inte verkar finnas kvar på menyn - hallå??!) skulle ta oss till hamburgerhimlen.

DN provade lite fler burgare, och den här killen provade flest av alla – i USA. Nu tar han över Jin & Peeters lokal på Kungsholms strand 157 och förväntningarna är höga… Jag ska boka bord så fort det går, återkommer!

För övrigt verkar "crowdfunding" intressant. Och så saknar jag Jin & Peeters rotisserade Knäredskyckling.

Salig i åminnelse.

2 kommentarer:

  1. Jag fortsätter gärna leta efter godaste burgaren. Så boka en plats åt mig också!

    SvaraRadera
  2. Det ska jag absolut göra Hanna!

    SvaraRadera