30 april 2012

Glossybox april



Åh så besviken jag är på april månads Glossybox. Den här gången hade man samarbetat med Swedish Beauty & Cosmetics Awards, så man hoppades ju en toppenbox.

Det här fick jag:

Björn Axén Cool Silver Leave-In Conditioner + prov på Cool Silver Shampoo och Conditioner.

Garnier BB Cream

Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara

Nails Inc Nail Polish

Natuvive Lemongrass Fresh Shower Gel

För det första har jag brun-rött (färgat) hår, så Björn Axéns Cool Silver-linje, som är framtagen för blont och grått hår, passar mig inte alls. Klantigt av Glossybox då jag angivit att jag har brunt hår. Nagellack är ju alltid kul, men det här är en tråkig brun-beige nyans. BB Creme från Garnier har blivit väldigt omtalad (och blev "Årets ansiktshudvård under 275:-" på Swedish Beauty & Cosmetics Awards), men jag har just köpt Laura Merciers Tinted Moisturiser, så jag passar nog på den också. Natuvives dushcreme känns bara sjukt budget och inte alls "glossy". 

Men det är ju när man kollar vad andra fått som man blir riktigt avundsjuk… Lipgloss från Illamasqua, som inte finns i Sverige och som jag är supernyfiken på! Dushgelen Earth Lovers från Body Shop i originalstorlek!

Nåja, det är inte lätt att göra alla nöjda. Men jag tycker att Glossybox borde se till att utskicken matchas bättre med den Beauty Profile man skapar då man börjar prenumerera. Då skulle fler förhoppningsvis bli nöjda.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vi kan byta, du kan få min nudefärgade Illamsqua som jag bara provat på handryggen, alldeles för ljus för mig, så kan jag ta ditt silverbalsam från Björn Axen för jag är blond.

    Kram Emma

    Du når mig på mirjana4@msn.com

    SvaraRadera